است هر انتخاب برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هر انتخاب برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 وجود دارد

آیا انتخاب برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 وجود دارد؟ در گذشته، پیوند کلیه تنها گزینه برای بیمار به دیالیز با کراتینین 8.5 است. با این حال، در حال حاضر روز، بسیاری از گزینه های دیگر از آن وجود دارد، آنها داروهای چینی، که می تواند بیماری کلیوی امن تر و موثر درمان.
چه داروهای چینی می تواند به عنوان درمان جایگزین دیالیز استفاده می شود؟
درمان شناخته شده ترین بالا هفت TCM درمان، که چرخه درمان، کامل حمام درمانی، دهان پزشکی درمانی چینی، انما درمان، درمان با حمام پا، فتیلهگذاری درمان و داغ فشرده درمان (که همچنین به عنوان طب میکرو چینی شناخته شده است Osmotherapy پزشکی). و هر یک از کسانی که درمان دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی.
چگونه می توانید آن را درمان طب چینی بیماری های کلیوی؟
شما می دانید، داروهای غربی مانند دیالیز با هدف از بین بردن کسانی که علائم بیماری های کلیوی است، اما داروهای چینی با آن متفاوت است، آنها می توانند بیماری کلیوی از علل آن را درمان کنند. است که می گویند، آنها نه تنها کسانی که علائم را تسکین اما کلیه های آسیب دیده نیز تعمیر.
در میان کسانی که طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. این می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی. همکاری با درمان های دیگر، می توان آن بیماری که در مرحله اولیه بیماری کلیوی به زندگی عادی هستند کمک کند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها ممکن است شانس به حالت عادی از دست دادن اما آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند لذت ببرید.
شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت طوری که آنها نیاز درمان متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: